« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wystąpienia mieszkańców.

3. Interpelacje i zapytania radnych.

4. Informacje Prezydenta Miasta:

b) o sposobie realizacji interpelacji i zapytań radnych.

5. Informacja na temat stanu sanitarno-epidemiologicznego w Wodzisławiu Śląskim.

6. Informacja na temat przygotowania placówek oświatowo-wychowawczych do rozpoczęcia roku szkolnego 2025/2026.

7. Podjęcie uchwał:

f) w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego NR LXXIII/725/24 z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu Miasta Wodzisławia Śląskiego dla Województwa Śląskiego;

p) w sprawie zmiany uchwały nr XV/229/25 Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z dnia 18 czerwca 2025 r. w sprawie zarządzenia wyborów do rad dzielnic Wodzisławia Śląskiego.

9. Zapoznanie się z pismem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego z 21 sierpnia 2025 r.

10. Przedstawienie wyników Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z przeprowadzonej kontroli dotyczącej funkcjonowania gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi pod kątem przychodów i wydatków, bilansu kosztów.

11. Zapoznanie się odpowiedzią na pismo dotyczące rozpoznanej skargi uznanej za bezzasadną uchwałą Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z dnia 24.07.2025 r. nr XVI/238/25 na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 w Wodzisławiu Śląskim.

12. Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego, która odbyły się:

14. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej