Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja na temat przynależności miasta do związków międzygminnych i stowarzyszeń.
4.
Informacja dotycząca określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2025 rok oraz zwolnień od tego podatku.
5.
Współpraca transgraniczna – informacja o podejmowanych działaniach.
6.
Rozwój dróg w mieście.
7.
Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
8.
Sprawy bieżące komisji wnoszone pod obrady przez Prezydenta Miasta i radnych.
9.
Zapoznanie się z wnioskiem Izby Gospodarczej z dnia 19.11.2024 r.
10.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji, które odbyło się 23 października 2024 r.
11.
Wolne głosy i wnioski.
12.
Zamknięcie posiedzenia.