Porządek obrad
                
                2. 
                Przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                Sprawozdania rad dzielnic z wykonania budżetów za 2024 rok.
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja o zmianach w budżecie wywołanych zarządzeniami Prezydenta w ramach jego kompetencji.
            
                    
         
                
                5. 
                Zapoznanie się z odpowiedzią Skarbnika Miasta na zapytania zadane podczas posiedzenia komisji 21 stycznia 2025 r.
            
                    
         
                
                6. 
                Zapoznanie się z odpowiedzią Wydziału Edukacji i Usług Opiekuńczych na zapytanie zadane podczas posiedzenia komisji 21 stycznia 2025 r.
            
                    
         
                
                7. 
                Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji, które odbyło się 21 stycznia 2025 r.
            
                    
         
                
                8. 
                Wolne głosy i wnioski.
            
                    
         
                
                9. 
                Zamknięcie posiedzenia.